نکونام کاپیتان استقلال شد

از زمان حضور جواد نکونام در استقلال بازوبند کاپیتانی آبی‌ها خبرساز شد و صحبت از احتمالات مختلف در اين زمينه باعث بروز حاشيه‌هاي زيادي شد. برخی (از جمله امیر قلعه‌نویی) کاپیتان تیم ملی را شایسته بستن این بازوبند می‌دانستند اما نکو خودش قبول نمی‌کرد بازوبند را ببندد تا در ‌‌نهایت رحمتی کاپیتان استقلال در این فصل شود.

حالا بعد از سپري شدن یک نیم‌فصل، استقلالي‌ها تصميم به تغيير كاپيتان خود گرفته‌اند و بازوبند اين تيم از بازوي رحمتي به دست كاپيتان تيم ملي خواهد رسيد. به تازگي در اردوي استقلال مهدي رحمتی از نکونام خواسته تا بازوبند کاپیتانی استقلال را تحويل گرفته و كاپيتان جديد آبي‌پوشان باشد. گویا قلعه‌نویی هم موافق بستن بازوبند توسط نکونام است و بنابراين كاپيتان تيم ملي از اين پس كاپيتان استقلال هم خواهد بود. قرار بود در بازي امروز در دورود جواد نکونام بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد كه با تعويق بازي، اولين كاپيتاني نكو در استقلال هم 24 ساعت به تاخير افتاد.

نکونام در تیم ملی، پاس و حتی اوساسونا سابقه بستن بازوبند کاپیتانی را دارد. او از فردا كاپيتان جديد استقلال خواهد بود و بايد ديد با بازگشت مجيدي چه تصميمات جديدي در اين خصوص گرفته مي‌شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 1 دی 1391 ا 16:14 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.